loading...
وبلاگ هواداران بایرن مونیخ
نوید بازدید : 93 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش ايسنا ، مهاجم 27 ساله آلماني پس از ترک بايرن‌مونيخ با تمجيد از هواداران اين تيم گفت: از همه هواداران بايرن‌ تشکر مي‌کنم. آنها در طول حضورم در مونيخ هميشه از من حمايت کردند. بايد از هم‌تيمي‌هايم، کادرفني و تمام مديران تيم بايرن‌مونيخ تشکر کنم. در بايرن‌ مونيخ بهترين دوران فوتبالي‌ام را سپري کردم. تجارب زيادي از مدت چهار ساله حضورم در بايرن‌ مونيخ به دست آوردم که بسيار ارزشمند است. اکنون که به فيورنتينا مي‌روم، صفحه جديدي از زندگي مقابل من قرار گرفته است. بايد به فلورانس، فرهنگ ايتاليا، کشور جديد و زباني نو عادت کنم. اکنون فيورنتينا تيم جديد من است.

گومس در پايان با اعلام اين که بايرن‌مونيخ هنوز در قلب او جاي دارد، گفت: هميشه طرفدار بايرن‌مونيخ خواهم بود. برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم که در فصل جديد بتوانند موفقيت‌هاي بيشتري را به دست آورند. مطمئنم که بايرن‌مونيخ با گوآرديولا مي‌تواند باز هم بهترين تيم جهان باشد.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 3,976
  • بازدید کلی : 60,083
  • کدهای اختصاصی
    آپلود عکس رایگان و دائمی "/">آپلود عکس رایگان و دائمی
    کانون هواداران بایرن

    bayern.blogsky.com